Land Rover / Marka Hikâyeleri

Land Rover, İngiliz bir arazi aracı üreticisiydi. Merkezi Solihull, İngiltere’teydi. Aslında Rover markası altında bir modelin adıydı.


26 Mart 2008'de Ford Motor Şirketi tarafından Hindistan araba üreticisi olan Tata'ya satılmıştır.


Land Rover sahip olduğu imaj sebebiyle son yıllarda oldukça bocalamıştı. Marka olarak pek de seksi bir imaj çizmediği için tüketiciler diğer otomobil markaları ile kurdukları bağı Land Rover ile bir türlü kuramıyordu. Sonra…


İşte tam da bu noktada The Vanishing Game, markanın kurtarıcısı oldu. Tam bir içerik pazarlaması deha örneği olan bu sürükleyici ve interaktif mikrosite sayesinde Land Rover, heyecan verici bir hikaye anlatan gerçek bir multimedya öykücülüğünü aktif etti. Bu sayede, kendi araçlarını da ön plana çıkarmayı başardı.


The Vanishing Game’in birkaç püf noktası

*Kendini arka plan görselleri ve videolarından ayrıştıran etkili hiper metin kullanımı

*Sağ tarafta bulunan ve kullanıcının hikayeyi arzu ettiği şekilde deneyimlemesini sağlayan özelleştirme seçenekleri menüsü

*Metin içeriği ile başarılı bir şekilde sentezlenen arka plan video kullanımı oldu.


Tüm bu başarılı örnekler; güçlü içerik pazarlaması programlarına sahip markaların aynı zamanda güçlü bir marka kimliğe sahip olan, anlatacak harika hikayeleri bulunan ve teknolojinin bahsi geçen hikayeleri cezbedici bir şekilde nasıl aktarabileceğine dair bir öngörüsü bulunan markalar olduğunu ortaya koyuyor.


Land Rover artık çok seksi :)




26 görüntüleme0 yorum

Son Paylaşımlar

Hepsini Gör