Bruno Aveillan / Reklam Duayenleri

Sizi ilginç bir kişiyle daha tanıştıracağım. İletişim Sanatçısı Bruno Aveillan.


Toulouse'daki Ecole Supérieure des Beaux Arts'tan mezun olduktan sonra 1995'te Paris'te Quad Productions'a katıldı. O zamandan beri Orange, Chanel, Cartier, Lanvin, Perrier, Louis Vuitton, Audi, Nike, Paco Rabanne, Shangrila, Lexus, Guerlain, Rochas, Jaguar, Samsung, Nissan, Time Warner, Volvo, Miller, Nintendo, Coca-Cola, BMW gibi müşteriler için kısa deneysel filmler ve uluslararası reklamlar yönetti.


Aveillan 1999'da, yönetmenler Lars von Trier ve Roland Joffé'den sonra, CNP reklamcılığının yeni bölümünü yönetti.


Ayrıca Lanvin parfüm "Oxygène" için lansman reklamını yönetti ve beyaz perdede ilk kez sahneye çıkarttı.


Aveillan kariyeri boyunca Monica Bellucci, Rachel Weisz, Freida Pinto, Natalia Vodianova, Claudia Schiffer, Shalom Harlow, Karlie Kloss, Lara Stone, Natasha Poly, Liya Kebede, Amy Smart, Tina Balthazar, Sharon Stone, Catherine Hurley, Milla Jovovich, Leila Bekhti, Jessica Stam, Bianca Balti, Inna Zobova, Louise Pedersen, Julia Stegner, Estelle Lefébure, Elsa, Mylène Farmer, Morgane Dubled, Vlada Roslyakova, Sunniva Stordahl, Virginie Ledoyen, vb.gibi dünyaca ünlü isimlerle çalıştı.


Magnum’un ”5 duyu", deneysel reklamını yönetti ve Montrö Altın Ödülü ve Avrupa Effie Ödülülerini aldı.


2007 yılında Flash animasyonlu bir televizyon dizisi ve Robotskin adlı televizyon reklam dizisini yönetti.


Aveillan, 2008 yılında Louis Vuitton için ilk marka kampanyasını yönetti: "Hayat seni nereye götürecek" mottosu ile 14 dile çevrillen film uluslararası bir çok ödüle layık görüldü.


2009 yılında Louvre'daki Musée des Arts Décoratifs, reklamcılıkta sinemaya adanmış büyük sergi çalışmalarının retrospektifini yaptı.


2010 yılında Shangri-La için cömertlik ve hümanizm ile aşılanmış bir felsefeyi mecazi olarak sunan ilk marka filmini çekti. (Kurtlar tarafından evlat edinilmiş ve kurtarılmış bir adamın hikayesini anlatıyor.)


2012 yılında L'Odyssee Cartier'in 165 yıllık tarihini anlatan kısa film, ilk olarak 29 Şubat 2012'de New York'taki Metropolitan Sanat Müzesi'nde gösterildi. Bu film dünya çapında 180 milyon izleyici tarafından izlendi ve 40'tan fazla altın ödül aldı.


2013 yılında Aveillan'ın fotoğraf ve sanat çalışması, Alec Soth, Steve McCurry veya David Hockney gibi sanatçı ve fotoğrafçıların yanı sıra Hasselblad tarafından düzenlenen VICTOR Book'ta yayınlandı.


Aveillan, 2017 yılında, 6 Lions Cannes ve "Fransa'da yılın en iyi reklamı" unvanı da dahil olmak üzere dünya çapında 39'dan fazla uluslararası ödülle yılın en çok ödül alan kampanyası olan Fransız Yol Güvenliği kampanyasını yönetti.


Aveillan, Sınır Tanımayan Gazeteciler, Paralimpik Oyunlar, Gıda Bankası gibi STK'nın adına filmler çekerek; eylemlerini destekliyor. Kendisi aynı zamanda The Heart Fund'ın da elçisi.



13 görüntüleme0 yorum

Son Paylaşımlar

Hepsini Gör