ipek özsel4 Oca1 dk.Alex Osborn / Advertising Doyens‘’En iyi servet; insanın fikir üretme gücünün olmasıdır.’’ 1888- 1966 tarihleri arasında yaşamış Osborn, ‘beyin fırtınası’ terimini...
ipek özsel4 Oca2 dk.Howard Luck Gossage / Advertising Doyens“Aslında reklamları kimse okumaz. İnsanlar, ilgilerini çeken şeyleri okurlar ve bazen bu ilgi çekici şey bir reklam olur”- Howard Gossage
ipek özsel4 Oca1 dk.Yakup Barouh / Advertising Doyens1967 yılında Büro Pars'ı (McCann Ericson) arkadaşları ile kuran Barouh, 1971 yılında, meslek yaşamının dönüm noktası olan...
ipek özsel4 Oca2 dk.Serdar Erener / Advertising DoyensTurkcell / Celocan, Arçelik / Çelik, Garanti / 12 Dev Adam Garanti / Bonus gibi sayıyız güzel işe imza atan Serdar Erener
ipek özsel4 Oca1 dk.Leo Burnett / Advertising Doyens“Yaratıcılık, bildiğiniz iki şeyi bilmediğiniz bir şekilde birbirine bağlamaktır” - Leo Burnett
ipek özsel4 Oca2 dk.Eli Acıman / Advertising Doyens“A small mistake that goes unnoticed in a press release is an error that millions of eyes realize. '' - Eli Acıman Eli Acıman was born in...
ipek özsel4 Oca1 dk.William Bill Bernbach / Advertising Doyens(13 Ağustos 1911 – 2 Ekim 1982), Amerikalı ünlü reklamcı.
ipek özsel4 Oca1 dk.David Ogilvy / Advertising Doyens(23 Haziran 1911 – 21 Temmuz 1999), İngiltere doğumlu reklamcı. Reklamcılığın en önemli isimlerinden birisidir.
ipek özsel4 Oca3 dk.Becoming a 'BRAND' in 10 StepsMarka nasıl olunur? Marka nasıl kurulur? Nereden başlamalıyım?
ipek özsel4 Oca4 dk.Academic Social Networks and PlatformsAkademisyenler, Academia, ResearchGate’de akademik çalışmalarını paylaşabilmekte, Hubzero, myExperiment’i araştırma yaparken kullanabilirler
ipek özsel4 Oca2 dk.Brand Identity Doesn't Mean... Marka Kimliği: marka oluşturma ve yönetmede stratejik bir araçtır.
ipek özsel4 Oca1 dk.Public Relations is the mother; Father is AdvertisingOlayın toplamına baktığımızda bir çocuk için anne ve baba birbirini mükemmel tamamlayan bir bütündür. Ne bir eksik ne bir fazla.
ipek özsel4 Oca2 dk.The Clichés Nearly Would Have Been Broken / RenaultHani bazı reklamları izlerken dejavu hissine kapılırsınız. Ya nereden biliyorum bu reklamı, nerede görmüştüm, bu şey değil mi ya?...
ipek özsel4 Oca6 dk.Something That Hasn't Been Done Before: Ad Rewards ListSizlere reklam ödüllerinin listesini açıklama ve linkleriyle hazırladım. Keyifli okumalar.
ipek özsel4 Oca1 dk.Online Resource Recommendations for Communicators Güncel kalmak ve ilham almak için veri, analiz ve bilgilerinden yararlanabileceğiniz 5 online kaynak;
ipek özsel4 Oca2 dk.The Most Valuable Property Piece: BRANDMarkanın duyduğum en iyi tanımı şöyle; dünyadaki en değerli gayrimenkul parçasıdır: insan zihninin bir köşesidir.